Broccoli reduce riscul cancerului de prostată cu 45 la sutăTwitter

16 iulie 2010, scris de | Print

Cercetătorii susţin că leguma este bogată în compuşi care protejează celulele de distrugerea ADN-ului.
Bărbaţii care mănâncă regulat broccoli şi conopidă prezintă un risc scăzut de a se îmbolnăvi de cancer de prostată, arată un studiu realizat de Institutul Naţional de Oncologie din SUA. (…)

Citeste in continuare pe gandul.info
Publicat 13.07.2010

Comentati:

*

getgoods.ro - cadouri, obiecte promotionale, decoratiuni